DMP AB - Ed-techbolaget DMP lanserar Microlearning inom digital marknadsföring

Ed-techbolaget DMP lanserar Microlearning inom digital marknadsföring

Newsdesk 9/9 07:35

Den digitala mediekonsumtionen har ökat dramatiskt de senaste åren. En konsekvens av detta är att företag och individer som vill nå framgång måste säkerställa sin kompetens inom digital marknadsföring. Därför lanserar DMP AB i ett unikt samarbete med världens största annonsörsorganisation ett helt unikt sätt att lära sig det viktigaste för att nå framgång.

Digital marknadsföring - utmaningen för att nå framgång
Den digitala mediekonsumtionen har fullkomligt exploderat och investeringarna i digital marknadsföring har ökat från 4 till 40 procent på tio år. Behovet av kunskap om digital marknadsföring har därför vuxit enormt.

? Vårt estimat är att det finns nära 100 miljoner människor i världen som behöver kunna digital marknadsföring. Antingen för att säkra sitt företags eller sin personliga framgång, säger Malin Johansson, Vice VD på DMP AB.

Däremot är utbudet på kunskap inom digital marknadsföring uselt. Högskolor hänger inte med i utvecklingen, böcker blir snabbt gamla och kurser kräver pengar, tid och transport. Just därför utvecklade DMP AB det helt unika sättet att lära sig via Microlearning.

Microlearning ? lösningen för att nå framgång
DMP AB lanserar Microlearning i ett unikt samarbete med världens största annonsörsorganisation. Lansering av betaversionen sker 9 september, denna gång med tillämplig på digital marknadsföring.

Det unika sättet fokuserar inte bara på att lära sig genom bakåtlutad inlärning genom att läsa eller se en video, utan ännu mer på framåtlutad inlärning genom att använda funktionella test och praktiska verktyg.

Microlearning har visat sig öka både kompetensnivån och inlärningshastigheten dramatiskt. Dessutom kan man lära sig det när och var man vill, samt till en lägre kostnad.

? Visionen är att världens företag genom microlearning ska lyckas nå maximal digital framgång, samt att individer säkerställer sin attraktion på arbetsmarknaden. Målet är att 40 procent av alla 100 miljoner människor som behöver kunna digital marknadsföring ska använda DMP Microlearning inom tre år. Att DMP AB blir ett miljardbolag och Sveriges nästa Unicorn är en glädjande bonus vi får på köpet, säger Rufus Lidman, VD på DMP AB.

För frågor och mer information, vänligen kontakta:
Rufus Lidman, VD på DMP AB
Till pressmeddelandet




LÅNEFÖREMEDLARE:



ALLA LÅN:




- låna pengar snabbt?
- lån utan uc?
- lån med betalningsanmärkning?

Beställ årsredovisningar gratis!

Ekonomi Nyheter .se - Innehåll

 

 

 

 

DMCA.com Protection Status