Kalla Kulor Förlag - Gilan och Hammarberg visar vägen till framgångsrik digitalisering

Gilan och Hammarberg visar vägen till framgångsrik digitalisering

Newsdesk 7/4 08:21

Är vi redo för de utmaningar som ett alltmer digitaliserat samhälle innebär? Med nya boken Get digital or die trying ger Arash Gilan och Jonas Hammarberg initierade och handfasta råd till dig som vill överleva i det digitala landskapet. Boken ges ut av Bullet Point Publishing och utkommer 18 april.

Vi lever i en tid då digitalisering är viktigare än någonsin, och transformationen mot ett digitalt samhälle märks tydligt inom de flesta företag och organisationer. Det gäller att följa med, utvecklas och återuppfinna sig själv och sin affärsidé för att ha en chans att överleva ? och det kan lätt kännas överväldigande. Hur tar man sig an digital marknadsföring? Hur blir man en digital ledare? Vad handlar digitaliseringen om, egentligen? Get digital or die trying ger konkreta verktyg för att genomföra en inre såväl som yttre digitalisering och utbildar läsaren i digitalt ledarskap. Utifrån sin gedigna erfarenhet av IT-industrin och sitt arbete med digitala medier presenterar författarna en tydlig modell som visar hur du optimerar din digitala marknadsföring, och möter nya kundbehov på en marknad i förändring. Get digital or die trying är boken för dig som vill förstå vad digitalisering verkligen innebär och vad som krävs för att lyckas.

Sagt om Get digital or die trying

Get digital or die trying hjälper läsaren att göra jobbet framgångsrikt. Den innehåller handfasta tips på hur ledare på alla nivåer kan arbeta med förändring när både deras omvärld och invärld blir mer digital. Läs den och lär dig surfa! ? Maria Rankka, författare och VD för Stockholms Handelskammare

Hammarberg och GIlan har hittat helt rätt med denna bok. Vägen framåt i digitaliseringen är en spännande och utmanande resa där vi många gånger inte förstår att vi inte förstår. Boken är en inspirationskälla och en bra reskamrat längs vägen, som hjälper dig göra den digitala transformationen framgångsrik! ? Ulf Troedsson, CEO Siemens Sverige, Norden/Baltikum

Varje kapitel erbjuder ett pärlband av insikter och läsaren får tydliga redskap att använda i arbetet. Obligatorisk läsning. Nästa ?Ge bort?-present! ? Dilsa Demirbag-Sten


Om författarna:

Jonas Hammarberg är certifierad coach, föreläsare och eftertraktad konsult inom organisation, kultur och ledarskap, framförallt för hans förmåga att tänka nytt. Jonas har en bakgrund inom IT-industrin och var med och byggde ett av Sveriges större konsultföretag inom affärssystemsbranschen ? Infocube, som 2013 förvärvades av amerikanska Battery Ventures. Jonas arbetar med ett stort antal av landets ledande bolag.

Arash Gilan är en flitigt anlitad föreläsare, både nationellt och internationellt inom digitala medier, trender och marknadsföring. Arash är utsedd till en av Sveriges främsta unga VD:ar, medgrundare och vice VD för en av nordens största digitala byråer, Viva Media Group. Arash är även en av Googles sex Google Agency Coaches i Europa och har utbildat byråer i 12 länder i hur man bygger ett framgångsrikt bolag.

För mer information, intervjuförfrågningar och läsexemplar, kontakta Cecilia Ahrfeldt, PR- och marknadsansvarig Bullet Point Publishing:

Till pressmeddelandet




LÅNEFÖREMEDLARE:



ALLA LÅN:




- låna pengar snabbt?
- lån utan uc?
- lån med betalningsanmärkning?

Beställ årsredovisningar gratis!

Ekonomi Nyheter .se - Innehåll

 

 

 

DMCA.com Protection Status