Keybroker AB - Joakim Kings stärker Keybrokers YouTube-erbjudande

Joakim Kings stärker Keybrokers YouTube-erbjudande

Newsdesk 3/5 12:46

Joakim Kings började igår 5/2 som Head of Online Video på Keybroker. Joakim kommer senast från en tjänst som Business Strategist Sales TV på Schibstedt men har även en bakgrund som Agency Relationship Manager på TV4-gruppen.

- - Keybroker har ett äkta engagemang i digitaliseringen.YouTube är precis som Keybroker digital first och inte en anpassning av existerande kanaler till digitaliseringen. Rörlig media är dessutom ett överlägset media för att förmedla en känsla. Jag ser två stora grupper som har stor nytta av YouTube. Det är dels de företag som idag annonserar i smala kanaler, på dåliga tider eller regionalt. De borde satsa på YouTube istället. Sen har vi en ännu större grupp som aldrig haft resurserna att marknadsföra sig i rörlig bild innan. Youtube sänker trösklarna och ger fler möjlighet att göra reklam i rörlig media, säger Joakim Kings, ny Head of Online Video på Keybroker.

- - YouTube är den mest spännande produkten för kundpåverkan just nu. Det är den största kanalen för rörlig media i åldersgruppen 16-44. Vi som arbetar med relevant räckvidd uppskattar de möjligheter till precision YouTube ger möjligheter till. Vi har tagit fram ett erbjudande där vi tar ett helhetsansvar för allt från produktion till distribution. Joakim är en veteran i branschen och hans kompetens kommer att stärka vårt lag, säger Fredrik Holmén, VD på Keybroker.

Bifogat finns bild på Joakim Kings


Pressmeddelandet skickades med Mynewsdesk

Till pressmeddelandet

Teckenstorlek

Tipsa

Blogga

Skriv ut




LÅNEFÖREMEDLARE:



ALLA LÅN:




- låna pengar snabbt?
- lån utan uc?
- lån med betalningsanmärkning?

Beställ årsredovisningar gratis!

Ekonomi Nyheter .se - Innehåll

 

 

 

 

DMCA.com Protection Status