adoveo ab - Konsumenter engagerar sig i kreativa annonser med incitament

Konsumenter engagerar sig i kreativa annonser med incitament

Newsdesk 14/10 03:00

Nu kan annonsörer skapa engagerande kreativa videoannonser som konsumenter genom incitament frivilligt väljer att se. Svenska Adoveo lanserar Video Flow Manager som är en molnbaserad plattform där det går mycket snabbt och enkelt att skapa interaktiva kampanjer som engagerar tittaren genom att man får något tillbaka.

När man själv väljer att se en reklamfilm ökar effektiviteten i kommunikationen och varumärkeskännedomen förbättras. Både stora kreativa annonsörer som t.ex. SAS och Coca-Cola liksom mindre i olika branscher har fått mycket framgångsrika resultat från interaktiva kampanjer med Adoveo under utvecklingstiden.

Flykten från traditionell TV till digitala kanaler förändrar radikalt förutsättningarna för annonsörer och skapar nya möjligheter att skräddarsy sin marknadsföring. Med Video Flow Manager skapas snabbt kreativa annonser som motverkar behovet av adblockers och kombineras med programmatiska medieköp och dynamisk annonsering.

För mer information: Kontakta Martin Rödén, CEO Adoveo AB, Till pressmeddelandet




LÅNEFÖREMEDLARE:



ALLA LÅN:




- låna pengar snabbt?
- lån utan uc?
- lån med betalningsanmärkning?

Beställ årsredovisningar gratis!

Börsbolag i pressmeddelandet

SAS

Ekonomi Nyheter .se - Innehåll

 

 

 

 

DMCA.com Protection Status