Metro Nordic Sweden AB - METRO SOM OFFICIELL MEDIAPARTNER TILL EUROSKILLS

METRO SOM OFFICIELL MEDIAPARTNER TILL EUROSKILLS

Newsdesk 7/9 10:55

Metro går in som officiell Mediapartner till Euroskills Gothenburg som äger rum 1-3 december.

Ungdomar samlas från hela Europa i Göteborg för att tävla om EM-titeln i yrkesskicklighet i hela 35 olika yrken. Målgruppen är ungdomar, föräldrar och arbetssökande. Arrangemanget vill visa yrkesutbildningens möjligheter till arbete, eget företagande, fortsatta studier och individuell utveckling. Ett arbete som ligger helt i linje med Metros läsare med både deras intresse och engagemang. Arrangemanget är en del av Regeringens satsning 2016 som Yrkesutbildningens år som Svensk Näringsliv, LO och Skolverket som initiativtagare.

- För Metro är det en självklarhet att gå in som officiell mediapartner till Euroskills. Vi stöttar och lyfter både hållbarhet eget företagande och studier. För oss är det också ett väldigt bra tillfälle att träffa vår målgrupp och våra läsare direkt på plats, säger Karin Österman Marknadschef Metro.

- Att via Metros kanaler få bidra till att visa på att det är ett smart val med många möjligheter att välja en Yrkesutbildningar känns helt rätt då många av utbildningarna leder direkt till ett jobb, säger Carina Vedin projektledare Metro

Yrkes-EM, EuroSkills?1-3 december 2016 på Svenska Mässan i Göteborg

Torsdag & fredag 9.00 ? 17.00

Lördag 9.00 ? 16.00

För mer information:

www.euroskills2016.com

Kontaktuppgifter:

Carina Vedin ? Projektledare Metro

070-422 99 37 Till pressmeddelandet




LÅNEFÖREMEDLARE:



ALLA LÅN:




- låna pengar snabbt?
- lån utan uc?
- lån med betalningsanmärkning?

Beställ årsredovisningar gratis!

Ekonomi Nyheter .se - Innehåll

 

 

 

 

DMCA.com Protection Status