Incit AB - ?Vi vill bidra till Customer Success

?Vi vill bidra till Customer Success

Newsdesk 16/6 09:43

I en värld som är i ständig utveckling och där beteendemönstren ändras behöver även vi driva förändring och dra nytta av den pågående utvecklingen som sker. Det är en utmaning att vara i ständig förändring och hela tiden dra maximal nytta av Incit Xpands alla möjligheter. Därför vill vi nu kunna erbjuda er möjligheten att få ut full potential av er investering i Xpand. Det är det som Customer Success handlar om.

Med hjälp av vår nya tjänst ?Customer Success? kan vi nu erbjuda er möjligheten att vi går in och kartlägger ert nuläge för att sedan tillsammans kunna arbeta fram och sätta gemensamma mål och framtidsvisioner. Vi kommer då gå in på djupet för att lokalisera Era unika utmaningar och hitta de förbättringsområden som kommer gynna just er på maximalt sätt. Framförallt för att säkerställa att ni har alla verktyg och det stöd ni behöver för att kunna nyttja alla de funktioner som systemet redan erbjuder idag på bästa sätt, samt introducera er till alla nyheter som skulle kunna vara av nytta för just er.

? Vi vill med denna tjänst skapa ett långsiktigt partnerskap och samarbete där vi tillsammans skall nå framgång. Där kunden under hela processen kan känna sig trygg med ett tydligt ägande och ledarskap via vår Customer Success Manager. Vi ska säkerställa att detta förändringsarbete löper på enligt dem överenskomna målen, säger Göte Berntsson, CEO, Incit.

Den hos oss som blir Costumer Success Manager är Sofia Rangmar som närmst kommer ifrån Willhem AB, där hon har har jobbat som systemansvarig för bland annat Xpand i flera år. Där då jobbat med hela processen allt ifrån processkartläggning, framtagning av bestpractice, skrivit manualer samt drivit projekt, utvecklingsärenden, genomfört utbildningar samt implementationer. Sofia har också varit drivande inom både digitalisering och GDPR, områden som kommer ha väldigt stor inverkan på våra arbetssätt framåt.

? Vi har så mycket erfarenhet av denna typ av arbete och kan dela med oss av best practice från andra kunder som är och har varit i samma situationer. Fokus kommer att ligga på att digitalisera processer och automatisera mer, säger Sofia Rangmar

Vill ni veta mer?
Kontakta Sofia Rangmar |

Till pressmeddelandet




LÅNEFÖREMEDLARE:



ALLA LÅN:




- låna pengar snabbt?
- lån utan uc?
- lån med betalningsanmärkning?

Beställ årsredovisningar gratis!

Ekonomi Nyheter .se - Innehåll

 

 

 

 

DMCA.com Protection Status