"Att ge uppmärksamhet till det lilla kan spara stora kostnader"— fredagsporträttet med Jesper Bengtsson

0
1163

Einar Mattsson vann Publishingsprisets guldstatyett för andra året i rad11.11.2022 06:06:00 CET | Nyheter

I onsdags kväll tog designbyrån Edit & björnen och copybyrån Brandmission emot guldstatyetten för vinst i Publishingpriset. Förra årets årsberättelse var det enda bidraget med 100 av 100 möjliga poäng. Så även i år, ensam med full pott i klassen ”Årsredovisningar i privat sektor” med Einar Mattssons årsberättelse och hållbarhetsredovisning ”2021 – Året då vi ritade kartan till framtiden”. Här kan du läsa hela årsberättelsen, om priset och motiveringen.

Source link

Previous articleLaget svenskarna hejar på i fotbolls-VM
Next articleCTEK utses till vinnare på SEMA Global Media Award 2022

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here